سلام

شقایق
همتون رو دوست داشت
همتون رو دوست داره
همتون رو دوست خواهد داشت

یه خداحافظی ساده است ..........

مسنجرم رو پاک کردم
تمام ایمیلام رو هم پاک کردم

زیادی اذیتتون کردم
زیادی حرف بیجا زدم
و زیادی به خودم و دوستان و خانواده ام بد کردم

ببخشید

امتحان سختی بود
و راه سخت تری پیش رو دارم
این هم یه جور رحمت خداوندی بود
فقط می تونم بگم به داده و ندادش شکر


پ . ن
**************************************
شقایق همون افسون چت روزی و وبلاگ ایران روزی بود.
نظرات 8 + ارسال نظر
افسون یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:41 ب.ظ

خدانگهدار

مامان لنگ دراز یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام. وااااا بلا بدور خوبه آب دیت نکردماااااااااااااااااااااااا. میخواستم همین الانه آپ کنممممممممم. نمیدونم کیه که خداحافظی کرده. ولی از قدیم گفتن تا شقایق هست زندگی باید کرد نه اینکه خداحافظی کرد.

مهربانو یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:17 ب.ظ

سلامممممممم. الهی بمیرم چی شده افسون جونننننننن؟ تازه قرار شده بود بچه های روزی دور هم جمع بشن. نرووووووووووووووووووووووووووو( گریهههههههههههه)

آبدارچی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:17 ب.ظ

حیف

نمیتونم نوشته کسی دیگرو پاک کنم وگرنه این نوشته رو پاک میکردم


نمیدونم چرا

این مثال داره هی میاد توی کلم ربطیم به هیچی نداره

سکه دورو داره

اگر سکه ای پیدا کردی خوشحال نباش بدون یک نفر دیگه این گم کرده اینه دوروی سکه


فقط نمیدونم چرا هی این مثال میاد توی کلم میره



ساعت ۱۹:۱۰ شب حالم خراب داغون داغون



سینا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.markazisoft.persianblog.com

سلام
اگه کسی دنبال نرم افزار می گرده به من یه سر بزنه

امید پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام.....خیلی چیزها دورادور شنیدم ... آرزوی سلامتی برات دارم ....هرجا هستی موفق باشی ....گذشته رو میشه جبران کرد ... منتهی به شرطی که آینده رو از دست ندی ...

میتی جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:09 ب.ظ

عجب پا قدمی دارم من ..... cry

َAzIZ یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

کی میدونه .. شاید یه روزی به سرت زد اومدی اینجاها و اینو خوندی .. من هنوز بیادت هستم ابجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد