***

فقط حق را جمیل یافتم



سلام دوستان

خب مثل اینکه کسی نمیخواست جایزه بگیره

اون آقای  (همونی که جایزه نوبل رو برد ) عباس کیارستمی بود

خیلیها میدونن اولین کار این بزرگ مرد چی بود اگر نمیدونید بدونید توی فیلم قیصر با کیمیای همکاری کرده  عنوان فیلم قیصر کار کیارستمی بود

فکر کنم اون وقتا به خودش میبالید که داره برای یکی از آثار  کیمیای یه عنوان میسازه ولی حالا جایزه نوبل رو توی خونش داره 


ولی واقعا یعنی ارزش اینکه ازش قدردانی بشه نیست 
نه فیلم سیاسی ساخته نه توی فلان کنفرانس روسریش برداشته نه  نه نه ..... پس چرا  خب بگذریم 


دیروز تولد شیطون ما بود  ابوالفضل رو میگم 
جای شما خالی جشن  نگرفتیم ولی خب خوش گذشت  
جا داره از مهر بانو به خاطر آف های که گذاشته و به خاطر کامنتای که گذاشت تشکر کنم
پارسالم همین موقع بود وقتی به وبلاگ مهربانو و سنجاب خانومی سرزدم کلی شرمندم کردن
بازم تشکر بانو ممنونم


یه دستی دارم توی قالب میبرم کار زیادی نکردم ولی خدایش کل عصر پنج شنبه وقتم رو گرفت
میخوام به همیه عزیزان لینک بدم و ممنون میشم یه نفر کمکم کنه  چون میخوام لینکستانم کامل باشه دوست دارم یکی بیاد همه بچه های روزی رو بهم معرفی کنه .........

همکاری مامان لنگ دراز با این وبلاگ رو به خودم و به بقیه تبریک میگم امید وارم بقیه بچه ها هم برای همکاری بیان

دستتام دراز کردم هرکی دوست داره میتونه مشکلی براش نیست یا علی رو بگه

  آبدارچی (......)

نظرات 8 + ارسال نظر
امید شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام آبدارچی عزیز .. خوبی؟ اول: تولد پسره گلتو تبریک میگم ... انشا الله که ۱۲۰ ساله بشه که در اون صورت عمر شما از ۱۵۰ هم فکر کنم با لا بزنه. انشا الله ......راستش نمیدونم منو میشناسی یا نه؟ همون امید ۰۰۷ یا امید ۳۳ یا امید نا امید .... هر کاری از دستم بر بیاد در خدمتیم. اگه خواستی با ایمیلم تماس بگیر. خلاصه همه جوره میتونی رو ما حساب باز کنی ... دوم: اینکه گفتی آقای کیارستمی نوبل رو گرفته نمیدونم چقدر شوخیه و چقدر جدی. ولی اگه جدیه، بسیار از این بابت خوشحالم و به ایرانی بودن خودم میبالم . سوم: داداش غیر از انتخاب عنوان فیلم، اگه اشتباه نکنم، تهیه تیتراژ قشنگ فیلم قیصر هم کار آقای کیارستمی هستش. چهارم : ذکر خیره شما تقریبا هر روز با سرکار خانوم سایه ( که تقریبا هم سن و سال من و شماست ) هستش .. خوشحال میشم اگه قابل بدونید گپی داشته باشیم. خوش باشی

آخر خطه شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ب.ظ

علی یارت

رویا شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ب.ظ

تولد پشرتو تبریک می گم امید وارم همیشه سالم و سر حال باشه و سایه تو هم بالا سرش عزیز به اقای کیارستمی هم تبریک می گم به خاطر موفقیتش..........

رویا شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:28 ب.ظ

رویا شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 ب.ظ

تولد پسرتو تبریک می گم تصحیح کردم هههههههه لوطی حالم سر جاش نیست به خدا ....... دیروز از تو شرکت از رو راه پله ها افتادم هر دوتا پام از زانو به پایین فلج شده بخدا اصلا ضعف کردم که نگو نپرس نمی دونم شکسته یا نه ولی هر چی هست دیگه این پاها واسه ما پا نمیشه داداش وقتی یادم میاد افتادنمو از خنده غش می کنم ههههههههههههههههههه

میتی شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام داش بهنام منم تبریک میگم تولد گل پسرتو

حاج قلک شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام علیکم و رحمه الله
داش لوطی تولده خودت رو بگو چه روزیه ما که این یکی از دستمون در رفت. ولی بازم مبارکت باشه با مرام کم پیدا

رویا دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:14 ق.ظ

می گم بهنام خدا وکیلی نمی دونستم قلم شدن پای من اینهمه خوشحالت می کنه که زنگ بزنی از ته دلت بخندی والا خودمو از بالای ساختمون دفترمون مینداختم پایین بیشتر خوش به حالت بشه ...گوربابای زندگی ... راستی من دیگه وبلاگ ندارم پس اسمو از لیست لینکا بردار این وبلاگی که الان هست مال من نیست من وبمو که حذفش کردم یکی از دوستان اومد با اسم وب من یکی دیگه ساخت پس این وبلگو با اسم خودش تو لیست بذار با اسم حامد یا گتیازیسم تنها لطفا........ چون اصلا من متنی توی اون نمینویسم و پسوردشو هم ندارم ....البته اگه زحمتی نیست...دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما... نامه نگاری کردم و یاد تو بودم خدا وند شاهد است من خل نبودم ...ههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد