تولد


سلام

امروز ۱۷ بهمن ماه و فردا هجدهم بهمن

اوهوم

فردا تولد آبدارچی یا بهنام عزیز خودمون

بهنام جان تولدت مبارک
امیدوارم سالهای سال با تندرستی و موفقیت زندگی کنی و زندگی شاد و موفقی داشته باشی .
خوشی خوشبختی سعادت و موفقیت تو همیشه نهایت آرزوی ما بوده .


دوستت داریم و به دوستی با تو و بودن با تو افتخار می کنیم.


تولدت مبارک




نظرات 17 + ارسال نظر
افسون شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

زهرا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ب.ظ

من زودتر تبریک گفتم
رو مطلب قبلی
ولی بازم میگم.بهنام خان تولدت مبارک.کیک می خورم هدیه می دم


زهرا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام افسون خانوم
حاله شما خوبه
بابا تحویل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افسون یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام
بازم مبارکککککککککک

حداقل از کسایی که افسون رو دیدن بپرسین که چرا از همه چی و همه کس داره فرار می کنه؟
بازم باید توی یه خط تمام اوضاع و احوالم رو بگم....

یه حالی دارم که نگو
یه حالی دارم که نپرس
یه تیکه از روحمو من جایی گذاشتم که ........

زهرا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام
افسون جان من هم چون شما رو ندیدم و کسی رو هم نمی شناسم که شما رو دیده باشه مجبور شدم اینجا حالت رو بپرسم.امیدوارم شاد باشی
به امید دیدار
بای

.... میتی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ق.ظ

.... d: سلام داش بهنام تولدت مبارک باشه ایشالله همیشه سایت بالاسر خانوادت باشه و تا هروقت که زنده هستی همیشه سالم و شاد و موفق باشی
به به ابجی افسون احوال یو

رویاجون سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام دیر شد ولی اشکالی نداره جیگر تولدت مبارک ایشالا صد سال به این سالا هههههه یعنی صد سال دیگه عمر با عزتو همراه با سلامتی داشته باشی بهت زنگ می زنم بطور زنده و مستقیم هم تبریک می گیم بابا .....

آق فری جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ب.ظ http://agh-ferry.persianblog.com

سلام . به روزم ...

مهربانو شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ق.ظ

سلامممم. تفلدتون با حدودا یک ماه تاخیر مبارکککککک. ایشالا صدوبیست سال عمر باعزت و احترام و سلامتی پیش رو داشته باشین. من از یک ماه بیشتر بود که بخاطر فیلتر نمیتونستم بیام اینجا. در هر حال چشم حسود کوررررر و گوش شیطون کرررررر من هنوز زنده ام و نفس میکشم. موفق و پاینده باشید.

مهربانو شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ق.ظ

اواااااا افسون جونم برگشته. سلام افسون جان. خوبین شما؟؟؟؟ مشتاق دیدار .

ساناز شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ب.ظ http://sanabi.persianblog.com

مبارک....بهمن ماهیا گلن اینو همیشه گفتم

یک نفر یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ب.ظ

۲۲ روز............................

این یه نفر دیگه دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ق.ظ

۲۲ روز میشه ۲۳ روز و ۲۳ روز می شه ۲۴ روز تا آخر
تا روزی می رسه که نمی فهمی نمی دونی به یاد نمی یاری آخرین باری که به دوستت گفتی دیگه کاری به من نداشته باش کی بوده
از ذهنت می ره
فقط میخوام بدونم اون روز هم باز دلتنگ این دوست میشی یا نه هنوزم زده زیر دلت و حالت تهوع ادامه داره
اون روز که یادت نمی مونه که چند روز و چند ساعت و چند دقیقه است که این حرف رو زدی
فرقی هم نداره مهم اینه که زدی
حالا احساس می کنم من اشتباه کردم
اره من
عیبی هم نداره
بزرگترین چیزی رو که حداقل از دوستای اینطوری فهمیدم اینه که من
آره من
همین یه نفر که داره جواب ۲۲ روز رو می ده هیچوقت تا زمانی که تن خسته اش رو تو دل خاک بزارن هیچ بازی رو یاد نمی گیره نه خودش نه قلبش
درست مثل روزایی می مونه که تازه ورق بازی کردن رو یاد گرفتم چقدر ناشیانه بازی می کردم
چقدر باختم
چقدر رودست خوردم
و چقدر مایه خنده اطرافیان
من و دلم هیچوقت هیچ بازی رو یاد نمی گیریم...
راستی سلام

یه نفر جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ

علیک سلام. همیشه گله کردن بسیار راحتتر از ساختنه. منتها چیزی رو باید برات گفت؛ عزیز برادر هر کس جایگاهی داره و هر کس بسته به جایگاهی که داره ، آوانس می گیره. بسته به جایگاه افراد ، بهشون فرصت داده میشه و بعد از اون فرصت تمومه. این کار رو اون بالایی هم با ما می کنه تا جایی که ظرفیتش رو داریم بهمون فرصت میده و بعد.......... انا لله .... و اون وقته که باید ریق رحمت رو سر کشید و مستانه رفت سراغ جهندم!
اما........ اونچه که باقی می مونه اینه که شما ، منو با کی اشتباه گرفتید؟ من خاطرم نمیاد به کسی گفته باشم که: «به دوستت گفتی دیگه کاری به من نداشته باش». من تنها خاطرم هست که همیشه عکس این موضوع بوده. همیشه این دوستانم بودند که با دلسوزی های بزرگوارانه شون خواستند به قول معروف مرد بازی دربیارن و از محیط زندگی من خارج بشن. من هم هیچ وقت منعشون نکردم چون اساسا رفیق باز نیستم. مطمئنا حالا باید منو شناخته باشی.............. با این وصف هر کس جایگاهی داره و هر کس با حفظ جایگاه خودش و با دانستن خطوط قرمز می تونه در کنار آدمها بمونه. هر جا که این خط قرمز های سایرین رو ندیده گرفتی اونجاست که باید کنار بکشی. این دیگه ربطی به بازی نداره. مهم نیست که شما چند وقته که بازی یاد گرفتی چون این اصلا بازی نیست. این یه قاعده خیلی ساده ست. هر کس گلیمی داره وقتی پامون از گلیممون درازتر میشه اون وقت ........ میشیم بابا لنگ دراز. البته قصدم توهین به این دوست عزیز که با اسم مامان لنگ دراز اینجا می نویسن نیست. در هر صورت اون ۲۲ روز ، شده ۲۷ روز و مطمئنا باز هم بالاتر خواهد رفت.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ب.ظ

من خودتون رو با خودتون اشتباه گرفتم ......

یه نفر شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ب.ظ

پس واجب شد خودش رو با خودش یه بار دیگه مقایسه کنی ببینی این خودش با کدوم خودش برابره. یه کمی معادله اش پیچیده شد ولی حل کردنش زیاد سخت نیست..............

سلام . متاسفانه من شمارو نشناختم اگر خودتون رو معرفی کنید ممنون میشم با تشکر آخرین عیار

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:50 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد