- خدیجه : رحیم آقا تو بیلمیری امروز چه روزیه ؟
- رحیم : والا فچ میکنم روز جهانی مبارزه با محیط زیست ! ها ؟
- خدیجه : یوخ بابا ! امروز ولرم تایمه !
- رحیم : ها ؟! ولرم تایم نمنه ؟!
- خدیجه : بابا تو مجله نوشته بود روز عشگه ! روز احساساته ! روز من و شوماست !
- رحیم : شوما کیه ؟! ها ؟! بچه بپر برو اون چاگو رو از آشپزخونه بیار ...
- خدیجه : رحیم آقا شوما اصن به من هیـــــــچوقت توجه نمیکنی ! منم به خدا آدمم ! منم مثل شوما از بچگی بزرگ شدم ! حق مادری به گردن بچه هام دارم ...
- رحیم : ببین خدیج من تا حالا چیزی کم گذاشتم !؟! کوتاهی شده از قبال من ‌؟!
- خدیجه : رحیم آقا امروز همه دوست پسرا واسه دوست دختراشون کادو میخرن شـــــــوما چرا نمیخری ؟
- رحیم : آخه زن ! من چی کارت کنم ؟! کدوم مردی واسه زنش سالی یه بار تولد میگیره ؟ که من واسه تو میگیرم ؟
- خدیجه : اصن هر چی شوما بگی ! به ما ولرم تایم نیومده ... دستاتو بشور بیا شامتو بخـور !
- رحیم : سیکتیر بابا !


آبدارچی  البته نوشته خودم نیست یه نوع کپی (دزدی) که جدیدن شده کپی رایت
نظرات 6 + ارسال نظر
کتایون جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام ..میدونین چیه ..خدیجه خانم طفلکی یاد گرفت مهرورزیشو با شستن و غذا پختن و تمیز کردن به رحیم اقا ثابت کنه و رحیم اقا فکر کنم با اخم عبوس بازی .. آره فکر کنم اونا اینجوری یاد گرفتن و خب شایدم از خیلی هایی که کتاب کتاب دوست دارم رو برای هم تکرار کردن خوشبخت تر باشن کسی چه میدونه ......

پدرخوانده جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:13 ب.ظ http://iranroozi.blogsky.com

سلام .. بابا این امضای پایین متنا رو فراموش نکنین دیگه .. ههههههههه .. من نفهمیدم الان اینو کی نوشته .. ولی خب خوبیش اینه که هر دو هم رو درک می کنن و می دونن کی باید یا بهتر بگم کی نباید دیگه ادامه بدن .. والسلام

عزیز از مشهد جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.azizz.persianblog.com

هههههههه من یادم رفت تو قبلیه تبریک بگم گفتم حالا بیام لااقل یک تبریکی بگم امیدوارم به همتون خوش بگذره مارم در هدیه های خودتون سهیم بدارید :ی خوش باشین همگی

شراب جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ب.ظ http://nazlisokhanbegoo.persianblog.com

ولنتاین مبارک عزیز .

زهرا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام
من هم این روز رو به همه مخصوصن متاهلها تبریک میگم
یه تبریک مخصوص تر هم به آقا بهنام
مطلب با حالی بود

یکی یدونه شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام آبدارچی
متن قشنگی نوشته بودی - همین ها خوبن که اصلا ندونن چیه؟ می دونی خیلی وقتها دوست داشتم یه روانی بیشتر نبودم گرچه حالا هم چیزی کم ندارم ولی یه دیوونه به معنای واقعی که هیچی نفهمه و هیچی حالیش نشه فقط افتاده باشه یه گوشه و منتظر باشه زندگی ابدی بیاد سراغش حالا که این سعادت رو ندارم می تونم بگم حسودیم میشه بهشون ولی در مورد این زوج خوشبخت هم همون بهتر آق رحیم ندونست - اینطوری بهتره
به شما هم تبریک همینطور به همه دوستای خوب و نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد